Podwójna podłoga w samochodzie dostawczym

Dla każdego posiadacza dostawczaka najważniejszymi zagadnieniami w trakcie świadczenia usług przewozowych jest terminowość oraz kwestie finansowe. Rozwiązaniem umożliwiającym rozszerzenie przestrzeni ładunkowej oraz sposobność przewożenia większej ilości towaru jest podwójna podłoga. Utrzymuje się ona na panelach nośnych oraz belkach z zaczepami typu AJS, czyli oczkami mocującymi przypominającymi dziurkę od klucza. Do kłonic montuje się pionowe listwy z otworami, które umożliwiają dowolnie ustalać wysokość drugiego poziomu podłogi w uzależnieniu od wymogów. Ponadto wielkość może być określana oddzielnie dla każdego obrębu pomiędzy słupkami. Do pionowych paneli przymocowuje się profile konstrukcyjne wzdłużne a także poprzeczne profile nośne dla palet. Dodatkowo można zamocować belki pomocnicze, które służą do stabilizowania przewożonego towaru. Układ podwójnej podłogi jest łatwy w budowie. Pozwala na otrzymanie uzupełniającego poziomu załadunkowego do dwunastu ton. W kwestii palet typu euro standardowa ich liczba na naczepie wynosi 33 sztuki. Po zamontowaniu podwójnej podłogi ich ilość może wynosić nawet 66 sztuk. Zabudowa podwójnej podłogi to rozwiązanie ekonomiczne.