Maty grzewcze do zjazdów

Projektując wykorzystanie placu przed budynkiem z wzięciem pod uwagę podjazdów należy przed położeniem bruku, czy też zalaniem masy bitumicznej zadbać o bezpieczeństwo i komfort użytkowania. Ma to znaczenie jesienią, gdy dochodzi do przymrozków, zamarznięć i śnieżyc. Jest to szczególnie ważne w przypadku|opcji gdy garaż mamy poniżej gruntu. Aby komfortowo parkować i wyparkować samochód w tym okresie można zainstalować maty grzewcze do najazdów. Maty do tego zastosowania to gotowe do założenia płachty z umocowanymi w odpowiedniej odległości od siebie przewodami ogrzewającymi, za pośrednictwem których otrzymamy odpowiednią moc na metr kwadratowy. Płachty mają szerokość 0,6 m i graniczne 21 m długości. Pozwala to na dopasowanie do każdego rozwiązania. Na dojazdach stosuje się przeważnie po jednej wiązce przypadającej pod linią najazdu samochodu. Istnieje możliwość by zastosować maty na prąd również pod chodnikiem. Płachty, w zależności od zastosowanego podłączenia, produkowane są w alternatywnych napięciach 230V lub 400V. Podstawowa wartość wykorzystywana pod płytki chodnikowe wynosi 300W/m2. Produkowane są modele, które posiadają krótkotrwałą wytrzymałość na wysokie temperatury, które osiągają do +240 stopni i dzięki temu istnieje możliwość aby je pokrywać asfaltem. Płachty te produkowane są o mocy 400W/m2 i jak modele o niższej mocy na m2, w zależności od stosowanej instalacji mogą być zasilane 230V lub 400V. Aby układ działał właściwie konieczne jest zamontowanie sterownika. Najkorzystniejszy regulator powinien mieć podłączonedwa receptory. Czujnik termiczny i receptor zawilgocenia. Tylko zastosowanie obu na raz zapewnia właściwe działanie.Gdy zastosujemy również podłączenie dla odprowadzenia liniowego zastosowanego na podjeździe do parkingu powinno się zainstalować najlepiej podwójnie ułożony kabel samoregulujący się. Zapewni nam to gwarancje, że zgromadzona tam deszczówka nie zamarznie. Tak zainstalowana konstrukcja zagwarantuje nam na komfortowe korzystanie przez wiele, wiele zim.

mata_grzewcza_na_podjazd_elektra