Układ podwójnego poziomu w burtofirance zezwoli w przemyślany sposób posiąść kolejny obszar załadunkowy. Dzięki tej sztuczce można zgromadzić na dodatkowej przestrzeni jeszcze nawet do dwunastu ton ładunku. W przypadku załadunku tylko popularnych palet podwaja się dzięki temu rozwiązaniu liczbę miejsc paletowych w aucie. Na czas kursów niewymagających większego załadunku, elementy montażowe całego systemu montuje wzdłużne z takimi samymi otworami, utrzymujące dźwigary poprzeczne.
Użyte rozwiązanie pomiędzy otworami pozwala w razie potrzeby dowolnie wybierać umiejscowienie następnego poziomu niezależnie w kolejnym przedziale pomiędzy sąsiadującymi dwiema kłonicami.
Uzupełnieniem mogą być legary wzdłużne dodatkowe, które mają mniejszą obciążalność i nie służą do udźwignięcia skrzyń, lecz wyłącznie do przymocowania składowych blokujących kartony, czyli przegrody międzyburtowe czy pasy blokujące. Listwy uzupełniające montuje się w uchwytach, w które w razie potrzeby można włożyć również standardowe deski (drewniane lub aluminiowe).